onsdag 10 augusti 2011

STOR rensning i köksskåpen....

Litet hus & stor familj. Vi måste få mer ordning i hemmet. Vill ha vårt kära lilla hem mer lättstädat därför behöver jag utrymme i våra "få" skåp. Har grabbarna o lilla sessan hemma hela dagarna och då lilla sessan sover o grabbarna bus leker, så har jag passat på att tömma o gå igenom köksskåpen. Varför ha 27 tupperware i precis samma storlek?... Typ... el 17 glasburkar ifall jag någon gång har tid att plocka bär o göra sylt?
Har nu fått ihop 3 stora påsar med kasserade köksting som vi (jag o E) har varit o sorterat på sopstationen i em. Jäklar vad fint det blir o mer lättstädat :)

Hur ska "superfemman" :) få plats i detta lilla hus? Jo,vi behöver mer utrymme då det gäller förvaring. Bla ett stort skåp/garderob att fylla med ting. Kanske har du någon att sälja? El vet någon som har? Gärna vitmålad el träfärgad. Appropå att köpa... Vi behöver även bilbarnstol nr 2 då lilla sessan redan har fyllt 6 månader. Ett skrivbord också då grabbarna har börjat skolan.. Hihi listan blir lång.

Första gången jag bloggar från en mobil. Hoppas att det funkar... Vi testar.

All kärlek till dig/er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar