söndag 4 september 2011

Vår favoritserie nu - Sons of Anarchy


Tänkte att jag ger serien en chans och jag kollar första avsnittet för att se om det var något för mig...
Blev helt såld....
Gillar att följa serier tillsammans med mannen, senaste serien vi slaviskt kollade på var "Prison Break"
Nu är vi helt fast i Sons of Anarchy och skall börja se säsong 3.


Sons of anarchy är ett spännande actiondrama som tar dig med till de hänsynslösa motorcykelgängens verklighet. De lever, de kör hoj och dör för sitt brödraskap.

Charlie Hunnam där han spelar rollen som Jax Teller



Kramisar kära bloggläsare

2 kommentarer:

  1. Jag har tänkt börja titta på Sons of Anarchy, för jag gillar Katey Sagal. Så det var kul att läsa att du gillar serien! :)

    SvaraRadera
  2. Tack Sigrid. Vad kul att du lämnar avtryck här. Kramisar

    SvaraRadera