söndag 9 oktober 2011

Miss Dior Cherie.... får bli höstens nya doft....


Jag och parfym.... Har aldrig varit en parfym människa.
Bara då jag gått iväg på fest typ.. (vilket inte händer ofta) kan parfymflaskan ha åkt fram.
Har så svårt att hitta en doft som passar mig.
När jag väl hittat en doft så har det fått bli den som min enda i badrumsskåpet.

Har nu fått en parfym i födelsedagspresent av min syster S. Vi brukar ha olika smak då det gäller dofter. Men denna gång har både hon och jag har fastnat för denna doft.

Miss Dior Chérie är en exklusiv doft för den unga trendiga kvinnan. Parfymen är modern men samtidigt tidlöst elegant.
Miss Dior Chérie inleder med toppnoter av ananas, körsbär och jordgubb för att sedan övergå i hjärtnoter av karamell, ros och jasmin. Avslutningsvis avrundas parfymen i basnoter av mysk och amber. Den vackra flaskan återspeglar elegansen i parfymen.
Miss Dior Chérie - en fruktig och blommig doft för den yngre Dior kvinnan.

Vi valde att ta EDT istället för EDP, som är mer diskret och go.
Den anas bara... Gillar ej för tunga dofter.

Tusen tack älskade syster Sanna... för den fina presenten.

Älskar dig

 ♥

1 kommentar:

  1. Det är roligt att få ge dig ngt rejält någongång Anna, du är så duktig med barnen och med Pappa, stort hjärta gumsan, snart är det HÖSTLOV och då kommer vi//kram

    SvaraRadera