måndag 17 oktober 2011

Nystarts Måndag :)

Nu blir det av. Vilken utmaning. Det gäller bara att bestämma sig :)
Idag betalade jag Fjällräven Classic 2012! Utmaning i vår svenska vackra vildmark, Here I Come!!

Vilken härlig dag med nystart. Först spikat fjällresan, dessutom börjat med mindfulness, en app som fått högsta betyg i Aftonbladets hälsobilaga Welness. Varje dag minst 5 minuter ska jag träna på att vara i nuet. Underbart.

Nästa och tredje sak som gjorts är att jag har rensat bland mina sk "vänner" på Facebook. Vill bara ha de vänner där som jag kommunicerar med. Jag är personlig på mitt fb därför känns det bättre att ha dom där som bryr sig och som jag även bryr mig om. Hoppas ingen tog illa upp och att hon\han förstår vad jag menar.

Aldrig för sent att starta leva och ändra sitt liv. Omstrukturera och ändra till det bättre. Man måste pröva för att veta.

Stor kram till dig från mobilbloggande Annah...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar